REBECCADAGEN! :P

Asså, jag fattar inte hur några asiater kan låta så mkt, men men... Det var iaf god mat, och sedan ägde jag allt och alla i fotboll. NÄSTAN så jag till och med ägde Felix där asså. Jag vart grym!! =) hahaha.. ;) Messade lite med Kallis, Malin och Coorny, allt slutade med att jag ska gå ner till bussen snart för att umgås lite med sistnämnda! :) Ska bli skoj. Bara jag inte stör henne i hennes skolarbete, i så fall får jag ta mig själv med på en rundvandring i LAholm :) Men, ska bli skoj. Fint väder nu igen. Såg lite trist ut ett tag men klarade sig fint alltihopan..

Blev även invited av Roja på grillfest/poolfest hos honom, men jag tackade nej. Känner knappt honom och än mindre hans vänner. Fast har fått reda på att jag vet vilka två pers är, varav en är inte min bästa kompis och den andra. ja, NO COMMENTS.. hahaha.. Trevligare kan man ha, och trevligare SKA jag ha! :D Weiwei.. Hej hopp!! :)


"Here in this diary, I write you visions of the summer..."

Kommentarer
Postat av: Egoina

det kommer :D

2008-05-17 @ 20:56:51
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0