Pluggbreak

Har städat rummet idag, blev massa fint. Pallar inte plugga så jag har druckit två energidrickor och nu en is-espresso, kan ju säga att jag känne rmig måttligt speedad! :P hahaha.. Men ska upp tidigt imorrn så var inte så smart gjort kanske. Men iaf. Mitt rum är skinande rent och min hjärna är fri från plugg idag.. Förutom att jag måste plugga psykologi när jag går och lägger mig. Prov 8.30 imorrn men ändå. har hört på ryktesvägar att det ska vara det lättaste provet i kursen i år.. :) Hoppas detta stämmer. Elin hade tydligen sagt så ialla fall! :)

Satt och snackade med min baldejt igår. Kul att höra att flera stycken av våra gamla klasskompisar råkat illa ut och att flera stycken redan tenderar att lbi alkoholister. Två styckern är redan rejält nersöpna. haha, jag är inte det minsta förvånad.. Någon som fattar nu att jag inte trivdes i klassen? Hade inget gemensamt. Vi är i år 19 år, många i den klassen tenderar alkoholism vid 18-19 års ålder och jag har inte ens tagit min första riktiga fylla ännu. Detta är ju lite patetiskt. Vilken skitklass, som jag sagt LÄNGE! Många som fått gå om och hoppa runt på olika linjer och skolor också. Vilken intressant klass jag hade. Om man nu vill uttrycka sig så..

Lagom skoj när mamma ringer "hej, frissan 11.30 på söndag. Men du vet att Emma har slutat va?" Jävla tur det bara var jag och en tjej till som skulle fixa balfrisyr på den slaongen eller? Så jag menar, detfanns frisör över för mig! GAAH! OCH, den nya vet ju fan inte hur jag och Emma bestämde att jag skulle se ut. Nu måste jag hinna dit innan söndag och snacka om det med. IGEN.. Jag blir tokig! I övrigt är allt klirrat inför balen! Wei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0