Meningslös

När man inte har något, eller snarar vet något, att säga måste det ju innebära att man är meningslös. Eller hur?


Vet inte vad som händer. Det är skumt, det är en sak som är säker. Vissa handlar tvärtemot hur de vill att saker och ting ska vara. Om de gör vad de tänker blir det nog mer rätt. Sluta klaga annars. Vissa borde verkligen se hur saker och ting faktiskt är innan de öppnar sina käftar. Helt trögt bara. Men det är inte det värsta, det värsta är att se vilka som får ta skiten.


Idag har jag varit jävligt flitig. Jag har även insett att enda lösningen för att få allting gjort i tid är att ha hela livet schemalagt till punkt och pricka, minut för minut. Idag har jag åstadkommit mycket. Både pluggmässigt och fritidsmässigt. Jag har satt upp klockslag att följa för att få mina läxor, arbeten och provpluggande gjorda. Tro det eller ej, det funkade faktiskt jag fick till och med dötid över. Inte förrän nu ikväll har det börjat brista lite i produktiviteten. Men det finns förklaringar till detta, jag kommer i alla fall att lyckas blir klar. Det är det viktiga.

JAG ORKAR INTE MER. Save me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0