Maximal Otur

Ibland har man otur, ibland har man extrem otur. Och det mår man, eller ialla fall jag väldigt dåligt över. Idag har jag haft MAXIMAL otur. Det värsta är att det kan säkert bli sämre, men just nu känns det som det bara skulle kunna bli bättre. Prov i ECDL - Excel. Fail. Nu har jag endast möjlighet att få godkänt i kursen MEN för det krävs att jag lyckas på Excel och på Powerpoint. Detta är jävligt jobbigt, jag vill bara hoppa av just nu. Inte riskera ett IG liksom.. Inte nog med detta 10 sekunder efter jag tryckt på skriva ut mitt provresultat så kraschar alla datorer, liksom fatta. Ett par sekunder tidigare och jag skulle fått göra om provet! UTAN att ha den failpointen.. JÄVLAR! Efter provet ksulle jag göra klart rättskunskapstentan, men gic ju inte. Tack och lov var ju anledningen godkänd. Jag hittade en sal där datorerna fungerade och skrev klart. Blev 15 minuter sen men som sagt godkänt på grund av all kalabalik. :)

I övrigt örjar turen FÖRHOPPNINGSVIS vända. Blickar framåt. Om 22 dagar är det över. Då tar jag studenten. Vem vill vara etta nu?

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

rösta på min blogg, QUEENIEQUEENIE här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2574066#lasKommentarer - och jag länkar till din blogg i 7 dagar?

2008-05-14 @ 10:30:56
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: moaaa

Hhaha, det är ju nästan så man måste skratta och gråta på en o samma gång ungefär :S:O:P

2008-05-15 @ 17:08:05
URL: http://moaaspberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0