Match

Dags för omgång 3 i division 5 mellersta södra. Matchen spelas mellan Hyltebruks IF 2 och Kvibille BK. Vilka ska vinna? Vi såklart! Får ju hoppas på det i alla fall. Jag önskar så himla mycket att min svacka kunde försvinna i och med denna matchen, jag slipper stå, jag får komma upp på min position igen, anfall.. Snälla jag vill näta. Jag vill! Om jag inte lyckas så kan jag ju alltid ha som mål att dra på mig min första varning eller något i den stilen. Jag har ju faktiskt börjat bli ganska ful, eller nej rättare sagt hård, i mitt spel. Farliga glidtacklingar är ett ständigt återkommande fenomen det också så jag skulle ju inte bli chockad om jag fick skymta det gula kortet snart. Faktiskt inte. Men, men.. Måste tagga upp mig nu. Käka taggtråd eller nåt, är helt opepp faktiskt. Help me!? :S

It starts in my toes,
And I crinkle my nose.
Wherever it goes I'll always know,
That you make me smile.
Please stay for a while now.
Just take your time,
Wherever you go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0