Like a falling star...

Sådär. Allmänt dåligt humör hela dagen. Vaknade till slut med huvudvärk klockan 11 och skulle vara på Björkevi klockan 11.30. Kändes ju måttligt bra. Är mest trött och grinig, har jag ifs varit sedan i torsdags, men ändå. Jag är även väldigt stressad och nervös inför morgondagen då det vankas BAL! Men, allting är ju i alla fall fixat nu. Och min käre baldejt ringde för 30 minuter sedan så har snackat med honom också. Med detta vill jag ha sagt att det nog är dags att slänga sig framför lite ESC 2008 för att sedan sova. Kommer att bli en LÅÅÅÅNG dag imorgon, och på måndag, och på tisdag. När ska jag sova? När jag bli gammal. I guess. HOppas på att få hälsa på min lilla kamrat Coorny på måndag då det är Göteborg som gäller. Den som lever får se. Och lever, det har jag förstått att jag gör i allra högsta grad just nu. Även om min önskan var att få lägga mig ner och sova resten av mitt liv just nu ungefär.

God Natt! Vi hörs när jag... har sovit eller nåt...

(P.s. Se filmen "Jack" så bra, jag lipade totalt sönder typ! D.s.)

Like a falling star...
Du är som en fallande stjärna. Då de syns är de underbart vackra,  enastående och någonting utöver allting annat. Allt stannar upp och det enda man ser på den sammetslena svarta himlen är den fallande stjärnan. Den utmärker sig. Det enda problemet är att de försvinner snabbt, men innan dess har man fått uppleva det mest fantastiska som finns.
- När du ser en fallande stjärna tänk på mig. Så slutade versen. Själv skulle jag vilja avsluta den såhär
Jag önskar det fanns en förevigt fallande stjärna, i så fall skulle du utan tvekan vara dess mänskliga svar. You are like a falling star...



Så, imorgon kommer svaret på frågan, vad är väl en bal på slottet? Och vad är väl en bal på slottet där man slagit rekord i antalet gäster? Ska bli spännande.. Good Night, and Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0