Insett det än en gång!

Först vill jag bara säga att jag nog har gjort mitt mest ogenomtänkta beslut idag, nämligen drog på mig shorts och t-shirt. Detta var jävligt mycket svinkallt med tanke på att jag först skulle gå till Eva från pappa, typ 2 kilometer. Sedan var jag tidigt tillbaka till stan så gick från sjukhuset bort till Donken och efter det fick jag stå och vänta vid bussen i typ 10 minuter för att chauffören inte märkte där stod folk. GAAH!

Fast nu undrar ju ni vad jag insett än en gång såklart. Ska jag låta er vara nyfikna eller ska jag berätta hmhm... :) Jag kan börja med att berätta om igår så får vi se sen.. :)

Åkte till Coorny då ju vilket var väldans så trevligt! Jag, Coorny och hennes lillebror Jakob satt och kollade på Sing-a-Long och sedan på Extra!Extra! Sen kom Lukas och Frida med vänner men då var det typ dags för mig att gå igen så. :) För övrigt bor Coorny typ LÄNGST bort i LAholm, trodde aldrig Trumgatan skulle dyka upp, men det gjorde den. Hoppade av och där var tomt, medan jag gick över vägen tänkte jag "och var FAN är Cornelia?" Sen kom där en blond sak som log stort och vinkade och jag ba "Ööh. Det är inte Cornelia, vem e de nu då? hej hej" Så var det ju självklart Friff hahaha.. :D Min syssling som är stoltast över att vara släkt med moi! =)

Okej nu då. Jag har insett att jag har:

DE BÄSTA VÄNNER MAN KAN TÄNKA SIG! :)
~ så är det bara. Ni kan säga vad ni vill men mina vänner är bäst! Ta åt er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0