I'm having nightmares all the time for reasons I can't find...

Har ECDL pretty boring. Jag e typ klar, men vågar inte göra provet. xD

Tyckte det var komiskt att dem som inte kan komma på min student ska komma på min födelsedag, för att fira min student och mammas födelsedag. "dem där ska ju ändå inte fira att du fyller år". Nej men jag vill kanske höra ett grattis? xD Så jag har sagt till Kallis och Cornelia att komma och fira med mig. :) Yay! Jag fick det, vi drar när jag tycker att min student är färdigfirad så kan dem fira mamma..
Oj vad mycket firande. :P

Jag pallar inte.. Jag har räknat och räknat. Jag har 15 (20!) saker kvar att göra innan jag får ta studenten. Jag kommer att dö.

Take me for what I am, who I was meant to be.
And if you give a damn, take me baby or leave me.


Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

hehe, jadu. hur du brukar träna tex.
om du har något sätt som förbränner mer än något annat på dig och liknande.

2008-05-13 @ 13:55:43
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0