I left my body laying somewhere in the sands of time...

Har inte orkat med massagen ett dugg sedan jag kom hem. Men efter träning så jävlar då tar jag tag i det! :) Rättskunskapen är inlämnad ju och som sagt fail på ECDL, så känner mig trots det inte fullt så stressad längre. Snart är denna jävla vecka slut sedan är det vecka 21 och sedan kommer vecka 22 som jag så troget längtar till. Snart sätts betygen! :s

Japp, träning ikväll lär bli väldigt soft och lugnt. Fotbollstennis hoppas vi på. För, viktig match imorgon! Jag SKA sätta igång med mitt målskytt då alltså. Mot Erica mohaha.. =) Jag har visat henne vart skåpet ska stå igår under träning. Gäller bara att jag visar det på match också.. Shit, taggad till MAX alltså! :)

Det var det, det. Nu ska jag göra något. Bdb kanske. Brukar bli så. ;)

"If I go crazy then will you still
Call me Superman
If I'm alive and well, will you be
There holding my hand
I'll keep you by my side with
My superhuman might"

Tjipp Tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0