I brist på annat

Tråkig historielektion och skrivarfan funkar inte såå.. Vi kör på en liten lista! ;)

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Easy. Cornelia! :)
Vad gjorde du kl 8 i morse? Frullade. Var sur över att ha försovit mig typ två timmar. xD
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Väntade på att få dator så jag kan "jobba".
Det sista du sa högt? "Vilken uppgift är det? jaha aa haha.."
Vad har du druckit idag? Juice, Vatten, Cola och juice :P
Vad var det senaste du åt ? Lasagne
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun .
Vad är det för väder hos dig just nu? Solsken men lite kyligt.
Godaste glass-smaken? Ägglikör och Melon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Verkligen inte
Sover du tungt? När jag mår bra ja..
Drömmer du mycket? Jo, en hel del
Mardrömmar? Periodvis
Vilket ämne är roligast i skolan? Psykologi
Trivs du med ditt jobb? Det är helt okej.
Favoritklädsel? Slappekläder .
Favoritlåt just nu? Take me for what I am, If I fall och Die Romantic
Vad ser du om du tittar åt höger? Moa :P
Vad gör dig glad just nu? Inget? :S Jag har roliga klasskompisar?
Vad ska du göra härnäst? Svara på om jag är höger- eller vänsterhänt .
Höger- eller vänsterhänt: Vänster .
Humör just nu: Ganska dåligt. men Emma plutten får fixa de sen
Favoritgodis: Happy Hippos :)

Klädsel just nu: Ett linne, svarta jeans och vita skor :P

, Umgås, Festa, Jobba, Flytta: De e bra :
Hur många kuddar sover du med:
6 stycken xD
Spelar du nåt instrument: Näsch.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska .
Vilka är viktigast för dig: Vänner och familj
Bio eller promenad: Promenix
Är du kittlig: (a)
Snarkar du: Ja, men pratar mest i sömnen .
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Geting.
Vad vill du jobba som? Vet ej, sjukgymnast?
Stökigt eller välstädat? Ja gillar städat men har alltid stökigt .
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja vill, men vågar inte .
Anser du att du är stark? Nej inte på nåt vis..
vad gör du om du får hicka? Hickar
Vad längtar du mest efter just nu? Vecka 22 :P

Ska nog fortsätta lektionen nu. sen tandläkaren. Men palla.. Btw, försov mig till träningen kom 15 min för sent, men Erica var också sen så var lugnt. vi ägde å jag kommer göra volleymål mot dem på torre! =)


Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

Hej! Funderar på att göra ett träningsrepotage i min blogg. Undrar om du har något bra träningstips du vill dela med dig av?

2008-05-13 @ 13:44:58
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0