FÖR JAG SKA TA STUDENTEEEEEN!

Då var allting äntligen inlämnat. :) Känns himla skönt. har visserligen mina två prov i ECDL kvar men. Annars e jag då klar. Ready for summer. :) Min lärare har visst redan läst mitt arbete som jag lämnade in idag. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta men... Jag får VG i historia, visst det är väl bra, men jag har kämpat som en dåre för sneppet högre, men guess what? Jag får mvg i idrotteni samhället, där jag typ inte har någon närvaro alls.. xD hahahhaha... Typ sjukt..

Projektearbetet. Ja, jag säger inget. Jag är så jävla förbannad. Konstigt nog har inte mor min förstått varför jag är så butter, hon brukar vara snabb på att märka sånt annars men.. Nej palla ens bry sig. HATA PA!

Uppdatering om balen kommer. I punktform tror jag. Men inte nu. För nu vill jag sova lite innan jag ska upp och hålla i träning. Sen blir det käka med klassen. Gotti Gotti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0