Borås

Började med att jag skulle ha två stycken ECDL-prov. Började med Excel. Fick 73% = ETT jävla poäng ifrån godkänt. IG i kursen. Men jag har lagt bort den i ett sånt annat dokument så det syns i alla fall inte i poängplanen. Thank God!

Sedan åkte jag in till stan. Impulsköpte en ny tröja då jag fick näsblod å kände mig lite ofräscht svettig i den jag hade på mig. Sedan köpte jag lite presenter och sådant. Åt lite med Friff, drack läsk med mig själv. Åt lite till med Friff. Sen bar det av till Borås. Efter några U-svängar, samtal och en bra gps kom vi fram. Och till slut kom även Cornelia gående på röda mattan typ. SÅ vacker var hon! Snyggast idag! =) Bilder lär ju komma upp på bilddagboken i slutet av veckan! :) <3
Sedan skulle hon in och bala och vi åkte för att äta. Eva bjöd, mycket snällt. :D typ FÖR snällt! helst med tanke på att jag och Frida fick fel mat också hahaha.. ^^ jajaja.. :) Det var snällt!

Nu e jag hos pappsen lite orolig över hur jag ska ta mig till Maxi med ALL min packning imorron, men det blir nog bra! :) Klasshelg. Sista helgen med klassen. Jag mår dåligt.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0