Dagen..

Jag blev i princip klar med engelskaprojektet till slut. Sen vart det hem till Eva, min klänning blir hur nice som helst alltså! :) Sedan därefter, så var det HBK-Ljungskile med Felix och Malin! :D Det var skitskoj! haha.. Här kommer en lista på det bästa:

1. Domaren fick kramp och var tvungen att byta i halvlek.
2. Den fula skjortan som dök upp från ingenstans och attraherade ala = mål till Ljungskile. (Den hade elefanter på)
3. Cykelhjälmen
4. ROSA tröja mitt emot.
5. HBK vann med 3-2 (dem ledde med 3-0)
6. Första målet i 3:e minuten, andra målet i 56:e och tredje målet lite senare xD
7. Gubben med kikare.

Vad mer ska man säga liksom? LYCKAD kväll! =)

Nu ska jag plugga internationell ekonomi! :) Prov imorron iiih.. Kanske ecdl-prov också? Den som lever får se. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0