Tvilling

Det här är ju lite läskigt förstås.. Enligt mitt horoskop, eller den version som Kallis hade läst, så väntar mig en överraskning idag, samt att jag inte är så förtjust av uppmärksamhet. Jag kan väl knappast bejaka eller föneka detta. Jag har inte lust med så mycket uppmärksamhet idag faktiskt. Från vissa håll. Andra håll lite. :) Överraskningen är dock spännande, vad kan det tänkas vara!? Hoppas det stämmer. Jag menar, lite uppmärksamhet skadar inte som jag sa, vad är då överraskningen? ^^ Den som lever får se. Och eftersom det är utgång ikväll så... xD Men nu får vi ju se hur det blir med min dricka, men ändå haha.. :D Vi kommer äga totalt! :D

Snart kommer la Cornelia också. Å som sagt, jag vägrar dammsuga. Räcker att jag har bäddat å plockat ordning liiiite.. xD Hej Hopp!!

Kommentarer
Postat av: Egoina

hehe roligt

2008-03-28 @ 18:37:43
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0