SLUTA VÄCKA MIIIIG!!!

Okej tredje dagen i rad jag blir väckt innan klockan 10. Kallis är så taskig. Kan hon inte skaffa sig lite vett. Då menar jag inte kunskap för det har hon. Men vett! Jag ska fan väcka henne på måndag efter lovet. För hon har ju fått sig ledig då, så jävlar vad med hämnd jag ska gödsla över på henne då! Jag e sur nu. och trött. tur jag inte måste skriva träningsdagbok idag att skriva 6 timmar eller färre på antal timmar sömn ser inte så bra ut. Var och varannan gång. :/
      Inte nog med att Kallis väckte mig. Sen skickade JM precis efter jag gått upp också. Precis som att han försökt väcka mig också. Vart är världen på väg!? :( Okej, jag har inget emot att folk messar typ klockan 3-6 om nätterna eller klockan 8.30 på morgonen. Men, det beror på vad ni skriver. typ "Det är påskdagen!" det kan man vänta med. Hade det vart typ "Jag mår inte bra :(" så är det en annan sak. Fan, tänk efteeeeer!

I övrigt har jag sjukt tråkigt här nu. Jag äh..

Kommentarer
Postat av: corny

"jag mår inte bra" kände igen den där biten som om det vore jag :P haha

2008-03-23 @ 11:24:17
Postat av: T

haha.. Om det vart riktat endast till dig så hade du vetat att det inte är någon fara ialla fall!! :)

2008-03-23 @ 12:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0