KBK

Okej, idag var det finalspel i OIS-cupen. Alltså shit vad jag älskar laget. Jag har aldrig sett så glada silvermedaljöser. Alltså, det är helt underbart vad mycket kärlek, vänskap och glädje det finns i det laget. Kalla det bonnalag eller vad fan ni vill. Det finns en sak som inget lag kan vinna över oss i, det är SAMMANHÅLLNING! Shit!! :) <3 Att slå ut Karlskronas 2:a lag och Vinbergs 1:a lag och sedan förlora med endast 2-0 mot Karlskronas 1:a lag i finalen är stort. (Tänk på att Karlskrona är SM 5:or!) Nej, FAN vad duktiga vi var! :) NI! :) Det gjorde min dag! ^^

Nu sitter jag här och gör inte så mycket. En lyckad helg! :) Stockholm i sommar? Den som lever får se. Hoppet lever i alla fall!! :) Och det med råge. I'm happy, I'm feeling glad I've got sunshine...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0