HARD

Jaha. Vad ska man säga? Hoppas på att lönen och/eller underhållsbidraget kommer i tid den här gången, för nu känner jag mig verkligen luspank. Innan pengarna kommer ska jag trots det ha råd med att åka buss eftersom jag fortfarande inte haft råd att köpa något nytt fritidskort i år. Och snart är det ändå lönlöst att skaffa ett. Bara för jag tappade mitt skolkort så sabbades det liksom. Det var slarvigt nummer 1. Slarvigt nummer 2 är att jag har tappat bort mitt slutarbete i Företagsekonomin. Det skulle varit inne igår, nu blir det väl typ. Ja, efter lovet. Tur det inte var avgörande för betyget i alla fall.

Men nu är det lov. Vad ska hända!? Jo, det ska jag tala om.

Plugga massa PA ska vi göra.
Jag SKA träffa Cornelia, hon har liksom inget val mohaha..
Underbar hade varit skoj, men nu får vi ju se iom att jag är pank. BLÄ!
Plugga massa annat.

Jag vill sluta skolan nu! Eller, sluta lektionerna. Trist att splittras från sin underbara klass bara. Men vad fan ska man göra efter studenten? Stanna i Halmstad ett halvår till? Flytta till Stockholm i augusti? I så fall, någon som vill dela lägenhet? :P Jag har ingen aning om vad jag vill längre. Nu, NU när jag får söka och göra det som jag sagt i ett år att jag ska göra, DÅ börjar jag tveka. JÄVLA SKIT!

Kommentarer
Postat av: corny

men klart vi ska :)

2008-03-21 @ 23:19:27
Postat av: Becca!

BRA! :)

2008-03-22 @ 00:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0