Dobidoo

Ibland undrar jag om det verkligen inte finns värre problem att gråta över än att man insett att antagningspoängen för den utbildning man vill läsa är högre än vad man lyckats prestera under tre år i gymnasiet. Jo, men självklart finns det, det. Men, jag har bara inte kommit på vad ännu. Eller, jag är rätt så på bra humör igen. Jag ska söka sjukgymnast i alla fall. Men, jag har reservplaner också liksom! Man får ju inte vara för jävla negativ hela tiden. Hur skulle det se ut. Då skulle man ju fan drunkna till slut. Nej, jag har tagit mig i kragen, det finns andra möjligheter till ett bra liv! hahaha.. :)

Nu sitter jag och dricker en mkt GOD baccardi breezer. :) japp, det gör jag. Snart är det "Så ska det låta" kul kul cykelhjul som indiern sa när han kom in i första världskriget. (Kanske, cyklade gjorde han ju iaf).

Hej hopp så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0