What if God were the sun

här sitter jag. klockan är mkt. men jag är inte hemma. Efter trevligt sällskap med hamburgare, fotboll och film i Kvibille fick jag skjuts bort bakom berget där Oskarström är placerat och därmed hem till bror.. Hon ligger där uppe och snusar med Fredrik å jag gick ner hit. Är dock inte alls trött. sov ju lite länge å har inte vart mest aktiv under dagen heller, så jag är pigg ännu.. hmm... har härmed "snott" hennes mammas dator, tror liksom inte det är några problem.. :P

Logga in på msn. men ingen lär väl vara där!? :P haha.. såå.. Blir väl till att logga ut igen och försöka bli trött och sova. Vi kollade på Just like Heaven däruppe blev trött ett tag men piggnade alltså till.

OJ vilket intressant inlägg detta blev. Nu vet alla att mitt liv är mest ointressant.. Så ja.

Peace!

Träningshelg på g. upp tidigt imorrn å hem sent på söndag. gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0