Match?

Som vi vet brukar jag alltid skriva om matchen som gått. Men icke.. Jag tänker inte. För att för första gången i år så är jag riktigt jävla förbannad! Vissa kämpar till 110% Medan andra bara ger upp direkt. Och så funkarinte ett lag, speciellt inte vårt lag. NEj, det är så jävla illa faktiskt! USCH!

Coorny, jag har hittat en skillnad mellan oss.. Du spelar i typ Hallands bästa lag, jag spelar i Hallands sämsta! Men wtf, jag får iaf spela! Å när det går såhär så.. Hahaha.. "Ni kan iaf inte åka ur serien" Du är så himla.. Du är störtskön hihi :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag gjorde jag något ovanligt. Jag grät.. På bussen.. Å det kom från hjärtat. Jävlar vad jag kommer sakna dig Annelie.

Kommentarer
Postat av: c

tsss. hallands bästa är det ju faktiskt inte och sen kommer ja inte få spela heller men jaja :P

2008-06-20 @ 16:01:09
Postat av: B

Det är visst Hallands bästa, iaf inomhus. å du kommer nog få spela ska du se. båd dina bröder kommer på tisdag iaf :D puss

2008-06-20 @ 20:05:05
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0