Livet Leker...

Match idag! Hemma mot Slöinge/Skrea, var ju inte alltför muntert från början. Men ju längre tid vi spelade desto bättre var det. Och vi var såååå nära 1 p. Vi hade även kunnat få 3 om målskyttet bara hade klaffat. FY FAN vad vi var grymma! Laget gjorde säsongens bästa match!! Fatta, 2-1 målet för Slöinge kom i typ 85:e minuten SÅ synd. Men shiiit.. :) Och jag, jag gjorde min bästa match på över ett år. Så nöjd faktiskt! Surt på min frispark, den var så fin, så bara seglade den precis över målet. Jaja, på lördag är det sån "bottenmatch" jag ska fanimej åka hem som målskytt då! En sak som är SÄKER! :)

Kom hem sen då, tur ju, kollade min Aspero-mail och vad fick jag se? Ändrat betyg! Jag får inte alls vg i historia. Jag får MVG! SÅ JÄVLA LYCKLIG! That made my night! =) Nu ska vi bara se till att vinna morgondagens volleybollturnering också. Och jag, fröken Rebecca "Nasse" Nilsson ska klä ut mig till miss Nathalie "Nisse" Nilsson. Vårt lag är ju "Wannabe's" så varför inte komma dit och vara "Wannabe lagkapten" liksom? :) hihi.. Om vi inte vinner själva volleyn kan vi ju alltid hoppas på att få försvara vår titel som bäst klädda! :) haha.. Ser fram emot det sjukt mycket!

Livet Leker och jag är glad! Idag! :D (att jag var bitchig, glömsk, trött och varm tidigare under dagen, det är glömt nu! :D)

Peace Out! Jag ska ta studenten! 3 days left.. (MÅR DÅLIGT)

If you change your mind, I'm the first in line...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0