Ledig

Okaj, sista dagen av årets fotbollsskola idag då! :) Känns bra. Alla ungar är sötast! Persson-sisters är ju helt oskiljaktiga men såå söta. Så jag tog följe med de hem idag hihi :) Och Jakob Mared, vilken kille. haha.. Jaa.. Man får sig många skratt när man har hand om barn mellan 6-9 år.. aaw.. Men nu e de schlutt å nu e jag ledig fram till måndag.. Måndag 9.30 är det dags för sommarlovsaktiviteterna. Ska bli skoj det med! Men, fotobllsskolan tar ju annars priset. Men, lätta och roliga pengar! :)

Fick mig även en smärre chock när jag kom hem. På bordet låg ett kuvert adresserat till mig. Det var ett lönekuvert. Som även innehöll just en LÖN! Att jag inte har jobbat sen i mitten av maj hör nog inte hit. Tack Tack Myrstack! =)

Nej ska vika tvätt, dammsuga, slänga mig på roddmaskinen, duscha och sen ta mig till stan. Säga farewell till min sisbro' :( Jobbigt. Men sånt e det.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0