I brist på annat...

Jag skulle kunna skriva ett intressant inlägg. Typ lika intressant som de jag skrev i April månad. Fan, vart har min humor tagit vägen? Asså, Coorny måste ju sitta och gäspa varje gång hon läser min blogg nu. Jämfört med då. Jiiis.. Men, nu är det så att jag har tråkigt. Och den 1 juni blev det ingen termometer-test. Så varför inte brörja göra det den 29:e istället? och skippa det här "är det en bra start på månaden grejen" liksom köra "är det ett bra slut på månaden grej" istället. Japp, så får det bli. Gäsp Gäsp..

Dagens humör: Segdeg
Dagens mående: Tomhet
Dagens borde: Skärpa mig
Dagens frisyr: Freebandy-band :P
Dagens klädsel: Halmiabrallsen och ett "Golf är ingen sport"-linne =)
Dagens planer: Ta det jävligt chill samt träna lite..
Dagens längtan: Till den 2, 10 och 11 juli?
Dagens fundering: Jag vill inte..
Dagens beroende: Vila. Vänner. (Peptalk you know)
Dagens tråkigaste: Kallis är inte hemma

Dagens roligaste: Nisse är min ensamma vän! :P
Dagens middag: Fisk (+o( ), nypotatis och sås. :P 

Trött?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ja tröttnar aldrig, minst ett besök här var dar och varje gång är det ett sant nöje <3

2008-06-30 @ 01:07:00
URL: http://corneliaericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha.. vilken tur det då ;) <3

2008-06-30 @ 08:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0