Födelsedag

Ja, då var det  ännu en födelsedag ala Rebecca Nilsson som var avklarad då. Den 19:e sådan. Känner mig inte så gammal men snart är det slut på tonåren. Ajsingbajsing. Fast, vuxen blev man väl i och med studenten antar jag. Eller nej, förlåt mig.. Jag kommer ALDRIG att bli vuxen! =)

Hur firades dagen då? Jo, vi räknar inte med fighten så då blir resultatet bra. Kallis kom hit <3 Coorny kom hit <3 och därmed var det guld. Sedan kom även Stefan min käre morbror. Vi grillade å så. Sen bjöd jag mina kära vänner/bröder på smores haha.. De va skoj, synd de inte blev liiite varmare bara, men de blev bra ändå.. :) Så allmänt slö men jävligt mysig dag! Japp! Tack till er som firade den med mig :)

Och tack alla för alla sms jag fick :) Speciellt då till Cilla eftersom det var en stor överraskning! :) (v)

No more to say.
Jeg elsker deg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0