Bamboocha

Idag då. Seg dag, men det har vart helt skönt det med. Sov till typ 12, eller kanske bara halv 12 men det är väl lite länge vilket som. Sedan gick jag upp gjorde tonfiskröra som jag har käkat på lite då och då.  På mackan ofc. Jag som inte gillar tonfisk hahaha.. Vad mer? Typ, lamat mig, fikat med morbror då han kom på besök. Han hade juprickat in dagens dubbel för andra gången i rad så han kom med fika. Väldigt gott! :) Tränat lite, styrka :) Kan behövas! Lär väl få lite träningsvärk efter de senaste dagarnas prestationer men vill man vara fin får man lida pin. Sen har jag även skrubbat potatis. Funderar på att antingen sätta igång en film eller lira lite PES med mig själv. Kanske skulle man kolla vidar epå vänner. Har ju fått hela boxen, alla 10 säsonger, av Kallis! <3 :)

Och påtal om Kallis, din jävla gris! "Vädret i Larnaca idag: 41 grader!" Jaha, vädret i Kvibille idag 15? max. Nä, men I hope you have the best time of your life cause you never gonna leave me like this again. Förstår du? Klart du gör, det värsta är att du inte kommer kunna leva upp till det. Gah.

Btw, om nån e sugen på å hänka till GC till Jul eller Staterna nästa år så hojta! :) mohaha.. <3

På återseende

<3 Can't help it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0