Abstinens?

Direkt när man stigit upp imorse fick man sms "Kolla film hos amanda och Nathalie ikväll?" Alltså, det har gått 4 dagar sedan studenten och vi ska redan kolla film tillsammans vi som kan/vill.. Det kallar jag sammanhållning, eller något.. Jag precis som Natta ligger med huvudvärk och halsont, först började vi fundera över om det var en Nilssonsjuka, men sen kom vi på att det är separationsångest. Japp.. Så är det.. :)

jao, idag annars då, klippt mig, helt åt helvete misslyckat ju. Sen köpte jag busskort gick fint, sen glass å powerking. Snart e de möte inför kommande fotbollsskola och sedan in till staden då! :) Måste även ringa världens bästa Malin om sommarjobbet. Får inte glömma! :)

Och... Jag går INTE i sjuan, jag har för fan tagit studenten. OCH jag är INTE lättlurad.. Inte heller EMO.. Jag blir så sur..


Byee!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0