Tú es en el corazón del mi

Då har vi det klart för oss också!

Vädret. Jävla väder. Regn, sol, Massa regn, sol! Mina skor som ska användas idag är typ blöta! Jag HÄLLDE ut vatten ur dem när jag kom hem från jobbet, nej jag skojar inte. Så mycket var det! Men, har de på tork så gott det går och skall använda de sen! För att jag måste. har inga andra liksom. Min outfit som var planerad blir också ändrad då vädret inte riiiiiktigt tillåter den. men det blir nog bra. jag har ju iaf min dricka! och goda vänner! :)

Skulle tydligen dammsuga nu så får väl passa på innan jag måste fixa mig inför färd in mot stadens torg, nice friends och Håkan Hellström <3

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.
Dimmiga dar, det var bra dar, dimmiga dar, det var fina dar men jag såg aldrig riktigt var vi var.
Jag kastar sten mot solen för jag hatar den, jag sätter knivar i fotografiin.
för sent för Edelweiss, Ingen alls, För sen för Edelweiss. ingen alls Edelsweiss.

Nej, inte älska Håkan. Älska Håkans låtar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0