Oh, you make me wanna...

Hej hej! Detta är en yrvaken Rebecca som talar! Min lista har gått rba. hittills jag har hunnit med följande

1. Jobba - Jobbade över typ 1 timme, så mkt att göra, fortfarande intek lara men inget som inte kan vänta till imorrn.
2. SOVA - skönt och behövligt! Ska ju snart in till staden. Marinfestival och Rix! Jag som skulle druckit. mm nja, får väl se hur det blir med den saken.
3. Duscha - Duscha, japp. Det var skönt!
4 Vänner - Endast denna punkt kvar! Ska hoppas på att pappa och Felic kommer hem snart så att vi kan åka in till stan och käka för att sedan dissa de och träffa, Natta, Malin, Malins syster, Kim (?) och lite Halmiabruds!? :) Niice! Vem vet om Coorny hänkar, Natta e bra på att övertala! :P haha.. Jag vet inte iaf.

aja, just det, jag har faktiskt ätit en macka också! Och köpt en dricka på hemvägen. kolsyra + sängen = Sant!
har fortfarande inte ätit nåt godis men motionerat i massor. Måste gått MINST 4 mil denna veckan endast. Duktig kännaer jag mig, men min ben värker. Och en fotmassage skulle inte sitta fe!! Synd bara jag har så fula äckliga fötter.

Hej hopp! Ses på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0