Marinfestivalen

Igår var det som sagt Håkan som inte var så mycket att hänga i julgranen.. Men trevligt var det, alltid trevligt med sånt bra sällskap! Träffade alltså cornelius och boråsare :) det var nice! Sedan så följde vi boråsarna till bilen, med världens omväg. och sen följde jag Coorny till Nyhem.. Efter det ringde jag jecka å sa åt henne att sluta förfesta så vi kunde dra in till Marinfestivalen tillsammans and so she did! :) Vigick dit, träffade Natta, Sanna, Kim, Malin och Marie. Jag, natta, Jecka och kim satte oss i Pariserhjulet (hade jag vetat hur out of money jag är skulle jag inte gjort det men...) alla skrek utom jag. Vadfan de va la inte farligt!? bara mest KUL! =) Sen gick vi bort till Lilla scenen och diggade satan till MP och Micke Syd m.fl. "Ljudet av ett hjärta..." Älska den låten! :) Sen kommer vi till det stadiet som jaa.. Äh, ÄTA! Vi gick och åt en hamburgare MUCHO GODO var den! Utom Sanna då som tog en kokt korv med bröd. aja, Natta skulle upp och träna, Kim skulle till Helsingborg och jobba och Jecka skulle jobba hon med så vi skulle gå borttill Donken å snacka med Kristian för att sedan ta bussen hem runt halv 1. Jo tjena säger jag. *PLASK* Någon trillade i vattnet. Människorna på närliggande båt lyckades dra upp kvinnan hennes sambo stod å skrattade å sa "Då har hon badat i år hahahaha" Jecka och Natta fort i båten och hjälpte till och jag fick ringa ambulansen. svåra var att jag inte riktigt visste vart vi var. jag och gatunamn. Så jag fick snacka med någon och sen springa iväg och hoppas på det bästa. Men, jag hittade ambulansen å den hittade mig. Allt var typ lugnt tydligen men ja.. Scary minsann! SEN gick vi till donken å sen tog vi bussen 01.20. Så var hemma lite senare än planerat men en helt galet kul kväll! Both parts of it! :)

Jag ÄLSKAR min vänner MEST! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, klart man får;) Punga fram me 15 000 tills imon så är det klirrat:P hihi måste säga att din blogg är ett plus i kanten:) Rolig att läsa med andra ord;) Pusspuss

2008-07-20 @ 19:37:05
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0