"Jag trodde du var blond"

Ja, jag var blond. För typ 1,5 år sen men. Nästan igår ju haha.. Spelat minigolf idag. Det gick sämst, men jag vann i alla fall så, synd att klaga då! :) Blev bjuden på Cola för att jag vann, och för att jag bara hade 3 kronor. Men sen när jag satt på min buss hem till Kvibille hittade jag en 5:a också men mohaha.. Han kunde gott bjuda! =)

Jag fick ett sms innan. Men nu har jag redan hållit löftet sålänge så kan lika gärna följa det fullt ut. Eller fick många sms innan. Men jag ska inte ska inte ska inte. SKulle bara fördärva. SÅ är det!

Mamma började snacka innan. Onödigt att flyttaom du bara ska vara iväg ett halvår. Satsa istället. Men shit. Jag gör väl vad jag vill? Gaah.. Jag borde kanske stanna i Halmstad, jobba på Sporthallen och ja. Finnas här livet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0