Jag är nästan rädd...

Vad är det med mig? Det liksom kryper i hela kroppen på mig och jag kan inte sova. Varenda muskel känner för en töjning samtidigt som de bara vill röra på sig. Känns som jag håller på att förvandlas till en jävla duracellkanin. Att sova då är ju typ lönlöst. Men jag måste. Eller ska jag behöva vara vaken till klockan typ 14.00 imorgon för att sedan sova tre timmar innan träningen? Det är inte bara det att min muskler verkar vilja gå på högvarv, nej, jag har hjärtklappning också. Och det vet vi ju alla vad det brukar leda till. Ja, just det ANDNÖD typ. Jo, jag kan faktiskt inte andas. Känns i min hals/luftvägar ungefär som efter att ha vart inne 10 minuter på plan under en match och man vet att det bara kommer bli värre. Enda tills man kommer in i sin andra andning. Det värsta nu är att jag vet att jag inte kommer att komma in i den. Även om nu både mina muskler och mina luftvägar verkar vilja det så kan jag inte direkt klä på mig igen och gå ut och springa ett varv runt Andersberg. Det kryper så mycket i kroppen på mig att min fingrar skakar typ. Jag kommer börja vibrera. Jag mår illa utav det. Inte nog med detta så är jag tydligen väldigt ljudkänslig också. Kom nyss ett rejält regnväder (för övrigt är det i princip molnfritt nu) och jag vaknade till ur min NÄSTAN infallna sömn, satte igång musik väääldigt tyst, så tyst att det inte skulle hörts något om jag tryckt ned volymen ett snepp till. Det kändes som att jag hade den jättehög och jag var tvungen att stänga av. Tack och lov hade det slutat regna men. Min tröja, den känns som den sitter runt min hals som ett stryptag! Vad fan är det med mig? Börjar jag bli en Duracellkanin? Är jag hög på Powerkings? Eller är jag bara helt jävla sjuk i huvudet? :S Huvva, undrar om jag överlever natten. Nu ska jag gå och låtsas att jag springer Maratonlopp ochhoppas på att det hjälper för att lindra mina överenergiska muskler, mitt sjuka andningssystem (som jag inte har någon medicin till) och mitt illamående. Och Må jag leva imorgon! 

Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0