jääh

Jag har vart nyttig idag. Bara ätit en glass å typ två kex sen restennyttig mat. :P SPrungit typ 2-2,5 km samt tränat styrka. :) Sen började det åska då slappade jag i sängen och kollade på Vänner <3
Nu ikväll har jag bokat biljetterna till Stockholm. Har saknat min bror. Får passa på att ses nu, lär väl ta ett LÅÅÅÅNGT tag sen.. Å så har jag spelat MASSA sanning och konka med folk. Men roligast har nog vart att spela mot Cornelia, dels för det funkade bäst plus att det var skoj svar.. Mot Kallis hängde det sig bara efter varannan fråga :( (å så vet vi typ allt redan) haha..

Och DU. Fyfan vad du  är feg! USCH!


meen.. <3


Kommentarer
Postat av: c

haha man kan få reda på mycket genom det där spelet :P

2008-07-08 @ 12:41:23
Postat av: B!

minst sagt haha

2008-07-08 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0