If there's no one beside you when your soul embarks then I'll follow you into the dark

Andra dagen på jobbet. Gick ännu fortare än den första. Var klara vid 10 återigen och då hade vi ändå vart på Kärlekens IP också. Shit vad vi är grymma. men torsdag däremot, det lär ju bli mindre skoj! hehe.. :)

Nu ska jag iaf till Eurostop sen ska jag ge Emma en liten present. Sen kanske jag ska träffa C också!? :) a, vi får se..

Jag har bestämt mig nu. Det blir inget mer än såhär. Tiden har utvisat att det är för sent. Jag ska flytta och därmed basta. Då börjar mitt nya liv. Mitt nya liv som nyttig och totalt oblyg. Jag ska sluta var blyg jag ska följa mina känslor och så är det med det. japp, det finns fortfarande en chans att det blir Borås redan i höst. Ringde de innan. är gladast nu! :)

Let me show you what I'm feeling, what's going on inside of me. Don't you know you have change me don't you know my wishes all came true you're my angel now I wanna do it all for you.. - var det med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0