I thought I could do it but now I see that you're not mine and I was wrong to think you'd change.

Yeah! Matchen var väl inte direkt det bästa jag sett. Den var uppriktigt ganska så tråkig. Dock, var det mycket trevligt att vara där. Har man bara bra sällskap så brukar det vara bra ändå, och sällskap hade jag verkligen bra! :) MYCKET bra! :) Kvällens höjdpunkt, förutom målet till HBK, var väl när jag fick 41:- i mynt på McDonalds. Gaah, jag som ville bli av med de 30 jag redan hade i fickan.. Sugigt. men, det skramlade ju fint om mig hahahaha.. :)

Efter hemfärden, som för min del blev med Stefan MOAHAHA (de andra fick åka buss ^^) så har jag hamnat här framför denna maskin. Och sedan upp till Evvepevve och lämna hennes tackkort från Kallis.. :) Jävlar med ollonborrar där var uppe.  och det ena äcklet flög in i mitt öra! JIIIIS! hata! xD jaja.. :)

Ska tydligen träffa Robin på söndag. På lördag är det antagligen Göteborg å Liseberg med Nisse och Hanna.. Skoj skoj! :) Nee, nu ska jag fortsätta och fundera över vad man ska göra med sitt liv.. Ikväll asså.. :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0