I still shed a tear every once in a while.

Jag har kommit på det. Alltså, det hela hänger typ på en slags ångest. En panikfylld sådan. Den gör att jag blir knäpp och tänker saker som jag inte borde tänka. Men, nu när jag kommit såpass långt och fattat såpass mycket så kan jag börja tänka klart igen. VIlket är skönt. Mitt stora problem förutom denna ångest, är bara min fruktansvärda feghet. Jag vet vart mina tankar, känslor och mitt hjärta vill. Men, min feghet styr. För en gångs skull är det inte feghet som i blyg, utan feghet som i håll dig undan och tänk ytterligare ett steg. Även om det innebär att jag tänker för mycket så kan jag inte låta bli. Men så är det. Finns liksom ingenting att göra åt det. Men, om du tänker detsamma, så kanske det kan fungera ändå. Vem vet. Whatevvs. Nu ska jag träna samt visa Felix att jag KAN göra jorden runt =) Emilia såg mig lyckas, ännu en gång. Hon är min kompis! ;) haha..

HBK ikväll! Krossa 08:or. Weei!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0