Helt jävla underbar dag

Varför? Fråga mig inte. Den bara är, precis som jag. Bara är! :D
Jobbet gick snabbt. Hade lite tråkigt så vi städade Halmias gym. Det är nog inte gjort sen det byggdes eller något. Men nu så, nu skiner det nästan! Eller, Moppson ska få följa med dit imorron tror jag. Det ska jag se till! =) haha.. Men det var skojsigt! :D Sen åkte jag och mamma och handlade! Också nice. Lyckades ju tigga till mig some icecream and also some Burn! :) Weei.. Har även snackat med Coachiii, och jag ska få bestämma träningen idag! :) Det kommer bli kondis å sen PALS! :D Fyfan vilken lycka liksom! hihi.. Är taggad til max idag. Jag hoppas resten av laget är detsamma för jag vill fan få valuta för min träning nu! :) weihoo..

Förresten bekännelse. Jag åt en lite chokladbit igår men det var ju fika. Typ som kex, fast en pralin. Jag vet illa. Men det vara bara en och jag har tränat idag och ska snart göra det en gång till.. Förresten.. Jag batnar ju inte ens så. Whatevvs! :)

K och C ni betyder ska ni veta! :) <3


Peeeeace                                © Tomteeen

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag kan erkänna att jag köpte en påse godis i lördags.. :/ den finns här fortfarande för vet inte när ja ska äta eller om jag borde liksom ! väldigt illa. men som sagt jag tränade i lördags samt igår! och jag bantar ju inte direkt heller så, snarare så man nästan borde gå på lite diet!

2008-07-22 @ 13:14:37
Postat av: Anonym

c förresten

2008-07-22 @ 13:15:32
Postat av: B!

Illa illa!! ;) "Borde gå på lite diet", ja speciellt du. eller INTE. =)

2008-07-22 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0