Göteborg = Väntan

Igår var det alltså dags för mig, Natta och Hanna att ta tåget till Göteborg. Tåget gick klockan 09.00 och det rullade på fint till "TUUUUT TUUUUUT" *broms*.. Nåra idioter sprang i spåret. Men, det slutade lyckligt och vi åkte vidare. Väl i Götet shoppade vi lite. eller, Hanna och Natta, framförallt, shoppade loss, jag nöjde mig med ett finfint linne :) Lite senae var det däremot dags för liseberg! Vi hann åka en del, trots att kötiderna vid ingången var rätt så falska.. Men, jag åkte nog en 7 grejer iaf. Lagom. :) Kanonen var avstängd, gaah, men det blev Lisebergsbanan gånger två istället.

- VÄNTAN
- Bullen träffade vi på, på spårvagnen :O
- Tågbiljetter slut!
- Göteborgs Andersberg
- Varmfront
- SPRINGA!
- Tåget 30 min. sent
- Någon har spytt i den här vagnen!!!!
- Hanna fick en riktig dusch i Flumeride
- sen fick vi även vänta, vänta och vänta. Sa jag att vi väntade också?

Ja, massa kul dag var det =) När vi kom hem var det snabbt duscha och bytaom för att dra in till stan igen. Var i stan typ 00.45. Innan jag sprang (ja, SPRANG) bort till Natta och resten så träffade jag Cornelia. Och vi hade ett litet snack. vännen, du skulle kunna starta EH-kör ;) Plus, det varinget fel på din beskrivning om vart du befann dig, det var bara det att du i själva verket var någon helt annanstans! :P Å så hade jag kanske lite dålig syn och sega celler ;) hahahaha.. Men, du vet. Du är aldrig jobbig iaf! <3
Sen så gick vi in på Asian Palace, jag å Natta å Hanna. (eller hon var redan där men iaf) sen på BM. Men, typ inte kul. Så vi gick å snackade med Nattas bror, jag å hon. Sen orkade vi inte gå in på Moon, eller frsöka komma in, så vi stod utanför, jag hejade på Robin å sen åkte vi hem. :) som sagt HELT SKOJ DAG! :)

förresten, jag hatar turkar så mkt. jag skulle fan ha sagt till poliserna jag mötte. ÄCKLIGT! tack cornelia för du drgo iväg mig.. :) 

Nej, nu ska jag göra mig klar ordentligt så jag kan träffa Mr. Jansson sen :) bye 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan=) visste inte att du hade blogg:) så nu kommer du alllt få ännu en besökare. Puss

2008-07-06 @ 15:00:12
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0