Flavour of the week..

Oj, vad ska man säga. Nu är ett sånt där tillfälle då det bränns igen. Bränns i hjärnan alltså. Mh.

Jag satt och kollade på bilder från Gran Canaria iaf. Kom att tänka på en kul sak. När vi var ute med några från klassen typ 1 eller 2 veckor innan studenten, så såg jag en snubbe gå förbi Bulls, och guess what, det var en som åkte med oss på planet hem från GC. haha.. Jag visste det var han för jag stod och kollade på hans ena dotter Sara hela tiden, en typ trotsig 3-åring som definitivt inte ville åka hem haha.. Det var kul.. Nog om det.

Jag saknar Kallis nu. Skitmycket. Kan du inte bara komma hem, UTAN att flytta? Jag åker till Göteborg med Hanna och Nathalie klockan 9.00 på lördag. Du flyttar antingen då, eller på söndag. En positiv sak är iaf att man kan ringa dig, och smsa dig hur mycket som helst utan att du behöver betala, från och med lördag. Men, jag vill inte du ska dra.. Gaah! Så bra att mitt konto var lite mer fullt än jag hade räknat med. Stockholm den 11:e är nu ett faktum. För jag MÅSTE träffa dig! <3<3<3

Sen har vi då dagen idag. 30 grader varmt, men tror ni Rebecca kom till stranden eller ens ut i solen? nej, knappt. Efter jag kommit hem från "jobbet" var det bara att äta, börja städa och sen få sånt djävulkst skallebank så jag trodde seriöst att huvudet skulle gå i tusen bitar.. Gah! Men, hoppas på bättre lycka imorgon.

På söndag ska jag leka (:o) med Robin. Softa kom vi nog fram till att vi skulle göra. :) Wunderbart! (A)

Förresten coorny, det är LUGNT! ;) <3

Jag vill hellre ha det så här än att mista det helt. Är det helt fel av mig att flyta på. Liksom inte våga chansa. Man måste ta risker och chanser jag vet men.. Som sagt jag har hellre en fin vän än att inte ha något alls.

Sen har jag fått reda på att intagninsbeskeden kommer den 11:e. Vad som är jobbigt är att jag inte vill flytta till Stockholm. Jag vill till Borås. Måtte jag inte klara att komma in i Stockholm nu. Det är liksom Sthlm eller inget. Vilket betyder att jag tidigast kommer till Stockholm nästa sommar i så fall. För visst vill jag dit. Men inte i höst. Jag är så pantad. Så pantad att jag inte kan tänka mer. Nu börjar det svida igen. Min hjärna svider. så. HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0