"Det har jag sett på femman"

Okej, jag är väl bäst på att kläcka ur mig helt wäkki kommentarer ibland. Men sån är jag! =´) Om ni snackar med min käre brushiii så fattar ni!

Vårt samtal var ifs wäkki i stort sett hela tiden men ändå.
R: Det brusar
A: Brushar det?
R: Nej, BruSar
A: Nänä.. Det Brushaaaar!

Ehm ja.. Vi är cepp också. Så ni vet! =)

Idag skulle det vart stranden med Frida och Lukas, men då jag har sovit dåligt inatt så orkade jag helt enkelt inte. Så jag har gått runt i (hör och häpna) JOGGINGBYXOR hela dagen kollat på typ 2 filmer å massa andra program. Enda vettiga jag åstadkommit idag förutom att sköta mitt arbete var väl att ha skrivit en någotsånär bra skiss till ett CV. Men svårt ju, men Ellinor är snäll. Ska försöka hjälpa mig fixa jobb. Då får man ju ligga i lite när man har såna chanser! =)

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

Godnatt.

2008-07-29 @ 21:52:29
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag har alltid anat att det har varit ngt fel på dig;P hihi, skojar kexet..men lagom flummig är du allt;)

2008-07-30 @ 10:11:49
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0