Skinksås och Chili con Carne

Okej efter att Kallis haft massa problem med bussen, hata Hallandstrafiken på riktigt, så kom hon iaf till Aspero innan och åt med oss. Det var trevligt tycker jag! :) Dagen var väldigt händelserik, men en grej som var lite kul var då vi gick ner på Maxi för att köpa lite stuffs inför resan, som inträffar om 22 dagar. Fatta 22 dagar. Om vi räknar i träningar istället så blir det inte alls lång tid, bara 11 träningar kavr sedan bär det av! :D Yahoo.. Aja, hur som helst. Så när vi kommer in på Maxi och till det klara ljuset som inte låter några skuggor skymma ansiktet så ser jag... HENNES NÄSA ÄR BLÅ!!! hahahaha... Blånäbb!! ^^ Men erkänn, Blånäbb och Kanariefågel, det låter väl typ PERFEKT? Inte bara jag som är en jävla papegoja i det sällskapet då ju! Nej, de e ju kanon! =)

Men, innan skolan å allt det där så var det träning. Jag fick vara jumbojet (Vet inte vad det heter så jag kallar det så. eller jag har döpte det till det nu) och mitt lag vann. Att mitt lag även förlorade talar vi ju inte högt om. Mitt lag vann, jag gjorde många mål och jag fintade Nathalie! Alltså var jag duktig! :) Jag och min orangea väst! :) hihi..

Sen var det skola igen. Förutom Jeckas krävning på pengar ;) haha.. Så hade jag engelska. Redovisning. Å lärarkandidaten Caroline är snäll med.. Allt gick fint. Sedan även historia och Andreas är både snygg och trög. Jag menar vi pratade om Napoleon:

" SLaget vid Leipzig 1813 - Han får fett med spö!... Skriv det!"
"Ja han blev satt på en ö mitt i Atlanten... eller ja, man kan ju egentligen säga att det var en stor jävla sten med ett litet hus på!"
"Mördad kungs brorsa blir kung" - okej, sådär får man ungdomars uppmärksamhet. Sänker sig till deras nivå, SPRÅKLIGT! ^^
Fick även se en kul film om Napoleon. En gubbe som såg hur kul ut som helst. Alla knäckte sig. Framförallt Hanna, sedan somnade hon. Nästan Nathalie med. Å då kom det en ny kul kommentar:

"Ni kan ju medan jag står här och pratar för mig själv, fylla i närvarolistan!" Då vaknade Nathalie å sen var nästan lektionen slut...

Just det höll på att glömma! Bullen tog körkort idag, GRATTIS!! :) Alla stod i fönstret och kollade när han skulle köra iväg, lite taskigt faktiskt. Till slut stod även Helena och tre tvåor samt Camilla i fönstret. BIlder kommer, om inte här så på bdb... HÅll till godo!

See you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0