Money Money Money...

Äntligen får jag pengar! Imorrn asså. Får nån bonus med. Weei.. Inte så pank som jag har räknat med. Typ Gräääjt.. hihi.. :D Imorrn blir det åd äntligen Underbar! :) hihi.. Ska bli skoj. tror jag. Inte känt för det, men just nu känns det som det kommer bli skoj ändå faktiskt! :) Men, Kallis ska ju med så vad tvivlar jag på! ;) hihi.. Sitter här med IE.. Blää.. men ,men så kan det va. Har ju iaf sovmorgon.

Träningen med grabbarna gick bra idag. Okej, liksom jag spelade kanske inte bäst, men hade iaf ett skott på mål, volleyskott var det också, å jag behövde inte gå av EN ENDA GÅNG! Typ stolt! :D hihi.. Första gången i historien när spel är inblandat. Typ nästan iaf. :) eller, jag tror de. :) Är jävligt trött i kroppen denna veckan däremot. Uppvärmningen, usch mina ben var blyfyllda tror jag nästan.. aja.. Men pallar inte mer nu. Glömde bort vad jag kom hit för att skirva så hahaha..

Over and Out

Förresten Cornelia.. Ja, de va idag jag inte hade pengar eller gratis sms. Tyvärr.. hehe.. Å nej, jag sover inte. Inte ännu! ;)

Kommentarer
Postat av: c

haha sover du inte? :P

2008-01-27 @ 16:01:07
URL: http://corneliaericsson.blogg.se
Postat av: T

Nej de gör jag inte ;)

2008-01-27 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0