Hela Becca skrattar och ler.

Alltså shit. Vet du hur mycket du köper ner dig för varje gång? hahaha.. Jag kan inte göra annat än att skratta åt dig, bara så du vet det. Det är så himla kul. Liksom du berättade hur man skulle bete sig, se ut och vara. Sedan hittade du någon som var motsatsen enligt mig. Men ack så fel jag hade. Tredje gången gillt antar jag. Så som man skulle bete sig se ut och vara enligt dig, kanske bara var som du sa, tomma ord liksom. För nu har du verkligen motsatsen. Och jag bara skrattar och ler. Alla mina bekymmer med dig är som bortspolade. hahaha.. Tillåt mig småle. HA HA HA. xD

Ikväll blir de väl utgång då, eller ja. Jag ska nog inte till underbar. Känner inte direkt för det, för att vet ni vad? Jag har något mycket bättre att spara mina pengar till! :D wiiie hihi..

Igår då, var jag in tha town. Träffade Cornelia, det var mycket trevligt måste jag säga. :) Jag är glad att jag snålade så mycket som jag gjorde. Lite besviken över att jag hyrde de där filmerna dock. Hade inte haft sådan "kris" om jag inte hade hyrt dem. Å andra sidan så bestämdes inget förrän vid typ 00.30 å sen vart det oklart igen och sen bestämdes inget förrän vid typ 13-tiden idag. Så hur skulle jag kunna veta!? Men... Becca skrattar och ler hahahahahaha...

Hon är nyfiken på Han också.

Kommentarer
Postat av: coorny

fatta du vad nöjd ja e med mig köp =)

2008-01-10 @ 08:54:33
URL: http://corneliaericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0