Tomtefaan

Rebecca: Rasmus, var e kexen?
Rasmus: Slash Janet slash slash...
Rebecca: Eeeh... va? Kexen?
Rasmus: Jaha kexen, tyckte du sa adressen...

Och så är han datornörd också xD

Idag vart det träning, och jag nickade inte helt rätt. Min näsa börjar blåna nu. Och jag fick näsblod. Andra gången på ett halvår, å enda gångerna i mitt liv. xD haha.. jäjä sånt e de. Börjar få lite skallebank nu med bara men. Shit the same, det var skönt å träna idag slippa tänka på allt annat.. Imorrn ska jag prata med Caroline/Carolina, minns inte hennes namn så väl, men hon e sjysst. Hon kanske kan avgöra om jag blivit knäpp eller nåt. haha.. Men måste fixa lite nu. Bye

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0