Naaaw

Nu är kylskåpskillen här, vilken tur jag hann duscha och allt sånt, ostört. Tänk om han kom medan jag stod i duschen. typ PINSAMT!? xD hahaha.. Jajaja, men nu gjorde han ju inte det, tack å lov. Men vad ska jag göra liksom? jag sitter här å ja.. haha.. Såg precis en så underbart söt tjej som sjöng en låt på youtube. Typ 6 år, och världens sötaste text (nu börjar killen vissla låter kul haha) jag började fan lipa. Av texten om inte annat.. shitess liksom.. Kolla själva vettja! HÄR Om ni inte gillar henne så lyssna åtminstone på texten :')

Nej nu ska jag dricka upp min espresso (mums) å vänta på att Kallis ska höra av sig. Någon gång under dagen hihi... :) Och nu var killen också klar!! ^^ hihi.. Shit jag är så dålig. hahahaha... pinsaaamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0