hihi HOST!

No hush little baby don't you cry, everything is gonna be alright...  Yes!!

Jag har gjort klart min fek-tenta. tja la la la laaaa!! :D haha.. lördagen är vigd åt annat skolarbete som jag genant nog ligger mer eller mindre efter med. Men, blir jag av med det känns det inte lika tungt att plugga till prov nästa vecka liksom? :) KÄnner mig effektiv. Eller känns som att jag tänker effektivt, men sen ska man ju utföra allting på ett effektivt sätt också. Det är ju liksom lite värre mohaha.. ^^

Som sagt var resan wunderbar. Hände massa saker. Men det har vi redan uppskrivet å den som vill veta nåt får väl fråga. orka rabbla allt. Så mycket skoj som vi två kan ha på en timme liksom, lite jonnigt att berätta om typ 192 timmar då!! Gooosch!! :D hahaha..

Jaja.. Coorny, jag e iaf hemma nu så sluta tjata! Snart åker du ju själv iväg! haha.. xD Fan ta dig om inte jag får kort. ;) hahhaha.. Mm.. :)

Jahopp, nu väntar en del till grejer i skolan och sen är det liksom påsklov (som är planerad en del. Nice). REDAN! :D haha.. Sen är det inte så mkt kvar sen är det typ... STUDENTEN!!!! =)

Men nu ska nog jag sova tror jag! :) pusspuss

(Robins är bäääst!! "Forskare har nu kommit på att det finns en g-punkt. Eller detta konstaterades egentligen för tre år sedan redan men talesmannen har bara inte fått tummen ur röven...")

Kommentarer
Postat av: corny

men ja har fortfarande inte fått post! :/

2008-03-01 @ 17:37:05
URL: http://corneliaericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0