bloggträsket?

har jag hamnat där? Näää.. Jag vill bara skriva lite medan bror snackar med sin pojkvän :) Dem e så söta!! :D hihi.. Och snart åker vi. hihi.. om närmare bestämt typ ett par timmar.. ^^ hon satt och kittlade sig själv med ett morrhår under fötterna samtidigt, och sen försökte hon stoppa upp det i nyllet på mig, jävla unge. nu klipper hon tånaglarna och snart ska vi packa om väskorna. nu vet jag varför. För att vi ska ha lite av varje i båda vskor om någon skulle försvinna hihi.. Hon e smart min bror. Trots att hon är en bebis.

vad kan bli bättre än en bebis och en PRO-kvinna tsm på en resa. INGET!!!

HEJ DÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: coooornelia

komma hem snart kanske, det är bra nöö!!

2008-02-25 @ 11:57:25
URL: http://corneliaericsson.blogg.se
Postat av: T

Saknat mig Coorny? :D

2008-02-28 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0