Woppidoo

Jojo har så rätt så, jag kommer bli grym på GH (om jag inte redan är det). 100% på min lilla låt nu ju, säkert C' i soffan som gav ig superkfrater, även om jag klarat det än gång till nu. 97% på en ny låt på medium! alltså jajajajaja.. hahahahaha.. Jag är besatt! ><

Igår var en heeeelt bra dag om jag fr lova att säga det själv. Först kirrade jag min tröja <3 (Så nu e jag och Johanna tvillingar). Sedan kirrade jag födelsedagspresent till Rasmusen, men jag vet inte om jag vågar avslöja det nu, så jag avstår. Därefter var det för mig och C att åka hem till Kvibille. Lira GH (SÅKLART) käka, för det är vi rätt så bra på, sen spelade vi Sims, vi kollade på tv och vi spelade lite mer Sims. Att vi INTE gjorde det som sades från början skiter jag nog i, för jag hade en kanondag! Hon är bra den där Cornelia! :) För första gången på säkert 10 år har jag även ett nyårslöfte till nästa år, och det ska hållas. Jag tror inte det blir så svårt dock, men ändå :) tihi..

Nej nu ska jag fortsätta vara social mot Simone. här på msn...

Kommentarer
Postat av: B2

haha, skryt skryt ^ ne, d e så duktig och ne, jag ska inte möta dig, för jag suger >< xD

2008-12-27 @ 23:20:54
Postat av: C

haha alltså.. tack för igår! <3

2008-12-28 @ 02:14:22
Postat av: B

danke bitte du auch. <3<3

2008-12-28 @ 14:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0