Your inner smile.

Johanna Johansson! Jag gav dig massa förslag på vad du skulle skriva om i din blogg och jag väntar prompt på att få höra om dina planer inför aktion "Krossa B1 i minigolf sommaren '09!"  Det här är VIKTIGA grejer!!! Nu har jag till och med gjort reklam för din blogg, ojojoj jag är bara för snäll ibland. För er som inte vet vem Johanna är så är det hon här nedan!

Naaw, Lillen.. sötbarn


För att övergå till något helt annat, så vill jag tacka min gamla vän Matilda för en mycket trevlig dag med (för min del) MASSA shopping och thaibuffé. Det var skoj. Inte så ofta man ses liksom. Synd med tanke på att vi gått i samma klass
0-9, men det är sånt som sker. Hur som helst, jag känner mig lite fattig nu, men allt jag inhandlade var ju faktiskt fynd! Och mest stolt är jag över att jag lyckats få klänning, kofta och skor för den summan som jag hade beräknat att endast klänningen skulle gå på. Det är lite status alá Rebecca faktiskt muu......... Sickt nöjd alltså, sickt nöjd..

Sedan så var det ju så att jag hade en hel del på menyn, men mina ord har försvunnit igen. i frysboxen typ. Antagligen så var det ju sist i alla fall om jag inte minns helt fel. Så jaa, men det löser sig! En 2008-Update kanske dyker upp snart dock. Bara att hålla ut go vänner :) <3

Kommentarer
Postat av: johanna

okej då , nu ska jag banne mig också uppdatera min blogg, ska förklara för svenska folket hur jag ska slå dig i minigolf :P haha

2008-12-30 @ 21:24:18
URL: http://joohannaj.blogg.se/
Postat av: johanna

okej , nu ska jag skriva om på min blogg hur jag ska slå dig i minigolf, så hela svenska folket får veta xD haha

2008-12-30 @ 21:26:06
URL: http://joohannaj.blogg.se/
Postat av: B!

haha.. Bra JOHANNA! =)

2008-12-30 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0