For now and for always.

Jag har värsta stora grejen på gång här nu ska ni veta :) Jag känner själv hur misslyckat det kommer att bli. Därför är det bra att man har en plan B, som om den kommer bli bättre haha. Ja, men vad mina stora planer har i kikaren får ni inte veta. Kanske på julafton när Tomten kommer 2 minuter innan kvällen är slut - eller hur Håkan uttryckte det. Japp så får det bli. My secret! =)

Igår hos doktorn. Jaa han pratade inte så bra svenska och han förstod än värre. Så det slutade med att jag berättade hälften av mina symtom, så uppfattade han hälften av det. Det tog ju en timma bara att få fram det lilla så.. Vid frågan om mina andningsbesvär "Taar do medizin?" tänkte min hjärna "Nej, det var ett tag sen. Behövs ju inte längre!" Men min mun agerade tvärtom och sa "Ja, jag tar den ordentligt!" Sen var det dags för blodprover. Tre rör skulle fyllas med den vackra färg som mitt hjärta pumpar runt. Mitt ansikte var inte lika färgsprakande, nej det var faktiskt helt färgslöst ett tag och jag kände hur mitt medvetande sakta ville förtvina. Men stålkvinna som man är så klarade man ju även det! haha.. Även en spirometri är inbokad nu, får se när den blir förlagd bara. Spännande. Eller något haha.. :) Nog om det!

Idag sov jag länge. Mycket länge. Ja, ända till för en timma sen. :O Det är inte vanligt när det gäller mig faktiskt. Men, så är jag ju inte fullt frisk. Och jag vaknade något krassligare MEN utan mina magkramper! Weei! :D Sovit gott har jag gjort, och ännu bättre känns det när jag upptäckte att samtalet jag missade innan, inte kom från doktorn. Då kanske proverna, även om det är önskvärt, inte visat på några förändringar. Jag vet, man vill att de inte ska visa något, men jag vill för då får man veta varför man mår så kasst och konstigt. Right!? :)

Ikväll är det träning, jag är sugen som fan men jag får se. Man borde kanske inte. Men wtf! Kul träning liksom.
Sen måste jag säga att jag är lite sur, för jag skrev värsta inlägget igår, detta å lite till. Det försvann. Satans perkele..

Jag ska sluta nu. Jag vill, och jag vill så väl. Jag ger erbjudanden och jag ger nya erbjudanden där du endast vinner på det. Men allt man får tillbaka är ignorans (finns det ordet?). Ja, och ett litet haha.. Jag menade vad jag sa, men tydligen är det för sent. Fine för mig. Jag orkar inte mer. Det jag har är det bästa. Du vill inte tillhöra det och då är det upp till dig. Nu ska jag i alla fall sluta. Du kan ju göra som vanligt. Komma när det krävs. Om jag är här då? Who knows. Time will tell. Ignorance will be my new sort of thing too. Såå.. I'll make it up to you. KANSKE!

Hopp å hej sålänge! 

Kommentarer
Postat av: johanna

Det är över nu, för oss båda..

2008-12-02 @ 16:21:24
Postat av: Anonym

Det kommer blir bra :)

2008-12-03 @ 15:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0