Unendlich..

Jag har funderat. Vet ni vad som stressar mig mer än julen? Jo, att alla tar körkort nu. Igår var det två, iförrgår var det en. Och 2 utav dessa 3 är 90:or. Ja, alltså ett år yngre än mig. Och snart är det nyår, snart är 91:orna i full gång. Och hur långt har jag kommit? Jo till "köra i stadstrafik" i TEORIBOKEN! Hur långt har jag kommit med det praktiska då? Nej, just det.. Inte speciellt många kilometer. Jaa, så kan man fundea elle också kan man stäcka på benen och äta en banan!

Påtal om banan. Fy sören vad hungrig jag är. Att städa rummet tar på krafterna. Även om det jobbigaste av allt var att sätta ihop Stjärnan. ja, den var lite klurig och finurlig minsann! I övrigt var det sjukt härligt att jag upptäckte att det faktiskt inte var så mycket att städa på rummet. Dammat har jag gjort, plocket ja, det bestod bara av att lägga tillbaka halva garderoben där den hör hemma. Det vill säga I garderoben. Inte utanför. :) Så nu sitter jag här å undrar vad jag ska äta, och vilken buss jag ska ta till Halmstad. För efter tillfrisknandet från morgonens extrema, men ack så tillfälliga, skallebank så klassar jag mig själv som fullt frisk. I den mån det går när det gäller mig alltså. Ja, och det betyder... TRÄNING! =) Och träningen idag ska bli skoj. Ryktena går att vi blir en hel del folk på kvällens aktiviteter, ja fler än 3 alltså.. Och bästa Cornelia kommer ju också! SKOOOOJ! :)

Sen får det ju inte glömmas bort att säga att jag fick ett mycket trevligt telefonsamtal innan. Ja, det var ju faktiskt trevligt. :) Så, jag har gjort ett undantag, och folk som inte diggar mina telefonproblem kan väl se positivt. Muu! :)
Nej nu ska jag gå och rota i kylskåpet, sen ska jag fräscha till mig lite.
På återseende!

Tjipp Tjopp!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha xD Ta körkortet så du kan hälsa på mig kanske? (A)

2008-12-04 @ 17:38:44
Postat av: Anonym

Haha.. ;P

2008-12-04 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0